החד הוריות סובלות מביטוח לאומי וממשרד הרווחה חייבים לעשות שינוי ותיקון הילדים סובלים!!!



https://www.facebook.com/1alidahan
סולי שמעיה שמעיה,
30 מאי 13:31
היי אני בחורה בת 34 חד הורית לשני ילדים בני 9 ו6 בגיל 25 פניתי לביטוח לאומי עקב הריון מחוץ לנישואים ללא אבהות. ומאז החיים שלי שחורים. עברתי התעללות נפשית קשה שהייתי מגיעה. היו צוחקים לי בפנים. על זה שהם היו מטרטרים אותי. בהתחלה לא ידעתי את השיטה שמסמכים מקוריים. לא מגישים הייתי מגישה את כל המתבקש. והייתי מחכה במשך שלוש. שבועות ואז הייתי מקבלת מכתב שחסר מסמך שכבר הגשתי. להם והתשובה. שלהם זה נפל בין הכסאות במשך שנתיים עד שקלטתי. שהם עושים לי דפקא. והרבה ריצות הרבה תסכולים שכל הזמן החיים שלי נופלים בין הכסאות וכל זה בגלל שביקשתי קיצבה לילדים שלי אני עשיתי צבא ואבא שלי שילם כל החיים מיסים 4 אחים אנחנו כולם עשינו צבא ועדיין עושים מילואים ומשלמים מיסים. ומאז הבנתי את העניין נהייתי מתוסכלת בכל פעם שהתקרבתי לביטוח לאומי חרב עולמי ואז עברו השנתיים והייתי צריכה לצאת לעבוד אם הילד קטן שהרווחה בעצמה מירמרה אותי בשיתוף איתם הפתרון היה להביא עוד ילד כדיי שיעזרו לי לגדל את הילד הראשון כי שוב הרווחה לא הראתה פנים. הייתי חייבת לשבת בבית לגדל אותם. ומאז שנים ההכנסה שלי היא 3200 ללא עבודה אם שני ילדים כבר הבנתי את הדרך ולא רציתי למצוא פתרון כזה על חשבון החיים שלי ולגדל עוד ילד בלי אבא.בגללם רציתי לחיות ולחפש מזל בחיים לברוח מהם כל עוד. נפשי הם ניסו למוטט אותי. נפשית שאני יהיה חולה. כי הם הבינו שאני לא יביא ככה עוד ילדים. ובטוח לא יתנו. לי כסף אם אני לא חולה לצאת לעבוד אבל אני אם שני ילדים קטנים ללא עזרה ודלת סגורה ברווחה. כל דבר שהייתי צריכה מהרווחה עלה לי בבריאות שלי כי ביטוח לאומי לחץ עליי להביא תלוש והילדים נמצאים איתי ניסו לשגע אותי. הייתי רצה מביטוח לאומי ישר לרווחה חסרת אונים תעזרו לי. אני חייבת לצאת לעבוד ביטוח לאומי יקח לי את ה3200 מאיפה אני יקנה אוכל לילדים. אני בעצמי ילדה שאולי לא הבנתי כל כך את החיים ומה זה לגדל ילד לבד. עברתי גיהנום. אף פעם לא קיבלתי שקל יותר3200 ללא עבודה. שאלתי פניתי. לביטוח לאומי איך אפשר להסתדר. ככה. שנים. זה התקרה פניתי לירושלים. אין תגובה. ואז כל שנה שהייתי מקבלת ברצף הבטחת הכנסה בסוף השנה היו פוגעים לי בקיצבה זה אומר שכל שנה חודש אחד לא קיבלתי. כסף אגורה נכנסתי. חובות לא מדברת על הכאבי שיניים. שעברתי בעשר שנים האלו. ואז כל שנה. היו מתעללים. בי בזמן. הזה ולא הבנתי למה ?? עד שיום. אחד ישבתי וקראתי באינטרנט את חוק ההבטחת ההכנסה שנוסד ב1980 בשנה שאני נולדתי. ואז היה סעיף בחוק שמי שמקבל שנתיים ברצף הבטחת הכנסה. זכאי לדירה ממשרד השיכון. חחחח כולם על הראש שלי. ומאז כבר אני יודעת טוב טוב את החוק לא מתעסקת איתם. כי אני שוב מגדלת. שני ילדים. לבד וחייבת את ההכנסה הקבועה הזאת עובדת בכל עבודה. עד שלפני 3 שנים התחלתי לקבל דלקת ראות קבוע ועד היום. דלקת ראות כרונית. לקחתי ללב מה שעשו. לי סך הכל ביקשתי את מה שהילדים שלי זכאים כי גם הם יעשו צבא ויתרמו למדינה ויעבדו וישלמו ביטוח לאומי ומיסים. בשביל להמשיך לחיות אני מקבלת 3200 בלי עבודה. בבית שקל לא יותר,

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

העלאת קצבאות ביטוח לאומי לקיום בכבוד.

יש ילדים רעבים בישראל אחת מכל חמש משפחות בישראל סובלת מחוסר ביטחון תזונתי ובאחת מכל עשר משפחות חוו רעב.!!!