למגר את העוני על ידי הגדלת הקצבה, ולא על ידי ארגזי מזון, רק דרך ביטוח לאומי, מחקרים מראים רק דרך קצבה ממגרים עוני ולא על ידי ארגז מזון בחג

עד שיוחלט ,אם יוחלט,לשנות את בסיס הגמלאות,חייבים לדעת ולהכיר את המכניזם של העדכון המתבצע על ידי המוסד לביטוח לאומי מדי ינואר כל שנה,אשר למי שאינו יודע ,יכול לעורר זעם או לפחות חיוך של לעג,שהרי השינויים שחלים בין חודש נובמבר הקודם לחודש נובמבר האחרון במדד יוקר המחייה , ורק הם , מהווים בסיס לעדכון קצבת הזקנה וראה זה פלא מול ההתייקרויות הנוראיות שהיו ,לשכת הסטטיסטיקה " מצאה " שהמדד עלה בתקופה הנ"ל רק ב: %1.4 ולכן התוספת המגיעה לשנה הבאה בקצבת הזקנה היא : 30 ( שלושים ₪ ) שקלים עלובים ...האם מישהו מהאחראים לנושא נתן את הדעת לאבסורד הפוגע הזה ?
ביבי פגע בכולם עוד מ2003 גם בבוחרי ליכוד
על כל המפלגות למגר את העוני ולהעלות את הקצבאות לקיום רק דרך הקצבאות אפשר למגר את העוני. וגם
רפורמה בביטוח לאומי. כל המומחים אומרים רק דרך הקצבאות אפשרי למגר עוני ולא דרך עמותות או ארגז מזון רק בחג.אתמול פורסם דוח העוני", אמרה יחימוביץ' בפתח דבריה. "שוב ראינו את מה שאנחנו יודעים, שהוא מה שאנחנו נלחמים עליו בכל הכוח: אנשים קמים בבוקר לעמל יומם והולכים לישון בגב שפוף. אנשים עובדים ונשארים עניים. זו חרפה שמדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה".

https://www.facebook.com/1alidahan/timeline

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

העלאת קצבאות ביטוח לאומי לקיום בכבוד.

יש ילדים רעבים בישראל אחת מכל חמש משפחות בישראל סובלת מחוסר ביטחון תזונתי ובאחת מכל עשר משפחות חוו רעב.!!!