קשישים הפסידו תוספת לקצבה שביבי מנע מהפלת הממשלה. עד מתיי ימשך העוול הזה לקשישים בישראל, חובה להגדיל קצבאות הזקנה!

על הממשלה דחוף להגדיל את קצבאות הזקנה שלא מספיקות לקיום!!!




חיה מ 2300 ש"ח. ועוד 1600 פנסיית שארים. הרוב הולך לתשלומים בחורף חשמל היה 750 שח בחודש. חוץ ממים. ארנונה.תרופות אז מה נשאר?

עליזה- כועסת על ביבי שעצר תוספת בקצבאות לקשישים החודש ב400 שח בושה וחרפה כמה הוא אכזרי!!!
"המצב של המדינה הדרדר. אנשים מסכנים, עוברים פה ילדים שלא יכולים לקנות אוכל. אני ילידת הארץ, היו פה ימים קשים, היה מחסור- אבל דאגו לעם. הכל היה בצמצום אבל דבר לא היה חסר. היינו מקבלים מה שהיינו צריכים. היום אם אתה לא דואג לעצמך, אין מי שידאג לך. אין עבודה. עובר פה ברחוב בחור ורוצה לקנות לו אוכל, ואין לו, אז אני אומרת לו 'בוא, אני אקנה לך'. אני הייתי באצ"ל, הייתי פעילה, נלחמנו על המדינה, הקמנו את המדינה - והיום כואב לי. כואב לי על הילדים, הנכדים והנינים שלי, שהממשלה לא דואגת להם. אפילו
לנין שלי, שהוא קצין בצבא, לא דואגים."
 גם עליזה פשוט רוצה להתקיים בכבוד ועוד המון קשישים
הצטרפו לדף-https://www.facebook.com/1alidahan



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

העלאת קצבאות ביטוח לאומי לקיום בכבוד.

יש ילדים רעבים בישראל אחת מכל חמש משפחות בישראל סובלת מחוסר ביטחון תזונתי ובאחת מכל עשר משפחות חוו רעב.!!!